Not Her First Rodeo Legacy
S1, E3: Jordan's off to a hot start of the season while Cat confronts childhood ghosts, Renata decides if she's staying with the league, and a female bull riding legend shows up to watch the Elite Lady Bull Riders compete in Colorado.