MasterChef Australia Nigella's Mystery Box Challenge & Team Relay Invention Test
S11, E10: It's Nigella Week! MasterChef favourite Nigella Lawson sets today's Mystery Box ingredients. Whoever cooks the best dish heads into Immunity, but the rest must compete in a Relay Invention Test.