Rick Stein's Mystery Box Challenge & Fish and Potatoes Invention Test
S11, E15: Rick Stein joins the judges and chooses the ingredients for the next mystery box challenge, including cuttlefish, pine nuts, basil, garlic, tomatoes, Australian raisins and marrow bones.