Babanbabanban Vampire
Ranmaru Mori, who works as a live-in part-time worker at a public bathhouse, is actually a 450-year-old vampire. He seeks the ultimate taste of "the blood of an 18-year-old man's virgin" and has been watching over Rihito Tatsuno (15 years old), the only son of the bathhouse owner, to ensure his growth and purity. However, one day, Rihito falls in love at first sight with his classmate Aoi Shinozuka! If their love is fulfilled, it means the loss of his virginity, posing a crisis for Ranmaru. Faced with this sudden and dire situation, Ranmaru's desperate (Operation Virginity Protection) begins with the resolve, "I must not let him fall in love!"