Aoki vanpaia no nayami
In Tokyo, vampires Sou Kurosawa (Renn Kiriyama) and Aoi Shifuji (Yutaro Goto) run Yoro no Kodomotachi, a nocturnal coffee shop. When the coronavirus pandemic halts their business, they face a critical challenge: their blood supply from the Vampire Association is disrupted, leaving them desperate and hungry. Never having drawn human blood before, the two young vampires must decide whether to wait for assistance or take the dangerous step of hunting their first human prey. Their survival instincts are put to the ultimate test as they navigate the complexities of vampire existence during a global pandemic. This is a 2021 Japanese supernatural comedy drama series directed by Iguchi Noboru.