Behind Nicky Jam's Íntimo
“Music is my therapist, and this album was therapy for me,” Nicky Jam says. As the Puerto Rican reggaetón superstar prepares his latest album, Íntimo, he reflects on a 25-year career with plenty of ups and downs. In this rare look into the artist’s personal life, he opens up to Apple Music about his debut album (released when he was only 13), his struggles with addiction, and the challenges of juggling a private life while living in the public sphere.