Boost
Hakeem is the teenage son of east African immigrant parents living in Montreal’s tough Parc-Ex neighbourhood. Along with his best friend "A-Mac", Hakeem works at his uncle’s car wash "spotting" luxury sports cars for a local crime syndicate to make extra money. A-Mac eventually persuades Hakeem to boost a car on their own leading to dire consequences and forcing Hakeem to make a life altering decision and define the type of man he will become.