Bruce Springsteen - Live in Dublin
Recorded over three nights at The Point Theatre in 2006, Live In Dublin features Bruce Springsteen and The Sessions Band tackling deep cuts from Springsteen's catalog and exciting folk covers in a raw, stripped-down style.