Indian Horse
Follows the life of Canadian First Nations boy, Saul Indian Horse, as he survives residential school and life amongst the racism of the 1970s. A talented hockey player, Saul must find his own path as he battles stereotypes and alcoholism. From executive producer Clint Eastwood.