Dark Is The Night
Cheng Yuan Fang (Annie Chen), daughter of a wealthy and powerful family, discovers her seemingly perfect life is built on dark secrets when her sister-in-law, Hsiao Han Ting, mysteriously disappears. Enlisting the help of Ah Young and Kevin, Yuan Fang investigates the circumstances surrounding Han Ting's vanishing, uncovering a trail of evidence that leads directly to her brother, Cheng Yuan Chun. As they delve deeper into the mystery, Yuan Fang becomes increasingly fearful for Han Ting's life, while Ah Young is determined to protect her from the dangerous path they now tread. With mounting tension and hidden truths emerging, the investigation threatens to expose the family's darkest secrets. This is a thrilling 2019 Taiwanese mystery film directed by You Han Ting.