Nana's Game
Tang Guan Guan (Serena Fang), a ruthless TV producer at WTV, creates a unique horror reality show challenging five contestants to spend 72 hours in a notoriously haunted murder house. The participants include YouTuber Fang Cheng Wei (Marcus Chang), a supernatural-debunking blogger (Beatrice Fang), a vigilante (Zhang Guang Chen), a cookery vlogger (Huang Muyan), and a struggling TV talk show host (Ma Nian Xian). As filming begins, the contestants experience increasingly terrifying events, leaving them uncertain whether the house is genuinely haunted or if the production team is orchestrating elaborate tricks. This is a 2018 Taiwanese horror movie directed by Kitamura Toyharu.