Deer Tick - A Backyard Session with Deer Tick
Following their weekend residency as Newport Folk Festival's house band, Deer Tick shot down to Manhattan to perform for the Baeble crew in our backyard. The Providence locals hosted and headlined the festival's three consecutive after parties at the Newport Blues Cafe, and on the third evening, the group performed their forthcoming studio record Negativity in its entirety. The following day, f...