Diversão a Três
When an engaged couple, Caleb (Nick Rutherford) and Malory (Lauren Lapkus), is forced to visit Palm Springs for a weekend to celebrate Malory's parents' 25th wedding vow renewal, they discover the apparent secret to their happy marriage. Determined to properly celebrate their own 're-engagement,' they set out on a wild night, but this fun and innocent new experience takes an intense turn, exposing deeper relationship problems and threatening their future together.