Dr. Cabbie
When an Indian doctor emigrates to Canada in the hope of starting a new life, bureaucracy confines him to life as a taxi driver. Unable to suppress his desire to practice medicine, he begins illegally treating patients from his cab that takes him on a journey he never expected.