Dragon Eyes
Action superstars Jean-Claude Van Damme and MMA fighter Cung Le bring mind-blowing martial arts moves and deliver maximum carnage in Dragon Eyes, the badass crime drama filled with so much blistering street combat that you won't believe your eyes. Ryan Hong (Le) is on a mission: bring down the ruthless mob boss Mr. V (Peter Weller) any way he can. Utilizing the strategy and combat techniques taught by his master in prison Tiano (Jean-Claude Van Damme), Hong schemes to pit rival gangs against each other and take down Mr. V in an epic blood-drenched showdown.