Enuff is enuff
A Canada-France co-production featuring the best comic actors of the day in a scenario by Gilles Richer, famous television author. Denis Héroux is about to become a producer, but in the meantime he brings together a host of comic actors from France, Mylène Demongeot, Francis Blanche, Jean Lefebvre, and from Quebec, Dominique Michel and René Simard, to give life to this comedy.