File 13
How do you get rid of three police officers when one always has a headache, another is perpetually head over heels in-love, and the third suffers from agoraphobia? You put them on an impossible assignment and forget about them. Except that in this case, thanks to their courage and determination, their instincts pay off and these characters regain their place, both in their work and their lives.