Bon cop Bad cop
The cop duo David Bouchard and Martin Ward solve the case of a missing band chief of an Indigenous community in the Gaspé Peninsula.
Suspended, David investigates with his daughter the disappearance of an Indigenous chief in Gaspésie, amid family and cultural tensions.
Pipeline tensions and political pressure mount as the team takes risks to earn the community’s trust and move the investigation forward.
At the Assembly of First Nations, politicians and lobbyists fuel tensions as the team races to prevent a crisis.
A tragedy rocks the investigation. A new lead reveals a national scandal some will bury at any cost.
Infiltrating a corporate empire, the team risks everything to secure evidence that could shift the case.
In Ottawa, a protest turns violent and revelations explode, reshaping alliances and the team’s future.