Ghost Father
Van Nhi (Ngoc Duyen), a cash-strapped student, becomes a nanny for Kitty, the daughter of wealthy single mother Thanh (Phuong Anh Dao), moving into a secluded forest mansion. As Thanh frequently travels for business, Van Nhi notices strange occurrences in the house, particularly when Kitty claims her father visits nightly to sing her lullabies. Increasingly unsettled by the mysterious atmosphere and potential connections to her university music teacher, Van Nhi begins to unravel a terrifying secret lurking within the home. Her curiosity and growing unease lead her closer to discovering the chilling truth behind Kitty's family history and the supernatural events surrounding them. This is a 2019 Vietnamese horror film directed by Ba Vu Nguyen.