Heart Condition
A racist LAPD officer loses his girlfriend to a black lawyer. When the lawyer is murdered, his heart is transplanted into the officer, who has just suffered a heart attack. When the officer awakens from the transplant, he finds the lawyer's ghost is his constant companion.