Hold on to Daddy's Ears
The tribulations of two Quebec nationalists in the English-speaking world of insurance. A satire that draws its irony from a specific social situation. A typical example of the era’s popular comedies based on television and trendy stars, which gave birth to a certain commercial stream in Quebec cinema.