How to Make a Killing
Michel and Cathy, a couple worn down by time and financial difficulties, don't really talk to each other anymore. Until the day Michel, trying to avoid a bear on the road, hits a car and kills both occupants. With 2 dead and 2 million in used banknotes in the trunk, it's bound to make you want to talk again. And, above all, to keep quiet.