Inside Men
A ruthless politician conspires with Lee Kang Hee (Baek Yoon Shik), a corrupt journalist from an influential national newspaper, to become a leading presidential candidate. Backed by two companies secretly funding Lee's newspaper, the politician hopes to become their political puppet. Ahn Sang Goo (Lee Byun Hun), a go-between for these companies, is suddenly cut off and seeks revenge by planning to expose their corrupt slush fund. Woo Jang Hoon (Cho Seung Woo), a determined young prosecutor, is committed to ending the widespread corruption, despite the significant challenges he faces. Adapted from a web-based comic by Yoon Tae Ho, "Inside Men" is a 2015 South Korean political thriller directed by Woo Min Ho.