Jake Bugg - Live At The Royal Albert Hall
Recorded in February 2014 in front of a sold-out audience on arguably the world's most famous stage, this epic night was captured by the renowned director Charlie Lightening and features a scorching set list made up from selections from Jake's Epoymous U.K. #1 and platinum debut album, and the critically acclaimed Rick Rubin-produced 'Shangri La.' The show also features special guest appearance...