Neil Sedaka - The Show Goes On: Live At The Royal Albert Hall
Neil Sedaka is one of the most successful songwriters and performers of all time with a career stretching from the fifties to the present day. This concert, filmed in the grandeur of London's Royal Albert Hall, shows Neil Sedaka entrancing his audience with his characteristic humor and charm while turning in great performances of his best loved hits, introducing new songs and showcasing his tal...