Ru
After a perilous sea crossing, young Vietnamese Tinh and her family arrive in Quebec, where they begin their new life. Thanks to a warm welcome from everyone, including the family who sponsors them, Tinh slowly adapts to her new reality. Shy and reserved by nature, Tinh will have to draw from deep within herself the determination needed to adapt to her new reality.