Séraphin
«Séraphin» was produced 8 months after the release of «A Man And His Sin», combining its plot from the first film and from the best-selling novel. The action takes place in the Summer of 1890 when a flamboyant priest, Curé Labelle, will do anything to promote the colonization of the Laurentians. To forget Donalda, the woman he loves and could not marry because of Séraphin, Alexis has left the region. All his friends will band together to take revenge on Séraphin.