Shine a Light
Filmmaker Martin Scorsese documents the Rolling Stones' energetic performance at New York's Beacon Theatre. The concert, filmed in 2006, features Stones standards and favorites, plus guest appearances by Buddy Guy, Christina Aguilera and Jack White III. Scorsese takes note of the band's long career with music clips and interviews from previous decades.