Space Dogs: Return to Earth
When a mysterious and dangerous whirlpool appears in the tropics of the Atlantic Ocean, astronauts Belka and Strelka are sent to investigate. With help from their good friends, the canine duo must once again complete a daring mission to save the planet -- along with the distant home of their new alien pals.