Taureau
The population of a small Beauce town in Quebec dogs a mother and her daughter who are believed to trade on their charms. The film shows the brutal reality of the village inhabitants' behaviour toward the mother and her daughter. Taureau, the woman's son who is a little crazy, but as strong as an ox, even takes the liberty of courting the teacher. The Beaucerons feel obliged to avenge their honour.