Terra Willy
Following the destruction of his ship, Willy finds himself separated from his parents he was travelling with across space. His capsule lands on an unexplored and wild planet. With the help of Buck, a survival robot, Willy will have to survive until he is rescued. In the meanwhile, Willy, Buck and Flash, an extra-terrestrial creature he befriends, undertake together a journey of discovery, during which the planet reveals its enchanting wildlife... and its threatening dangers.