Three Days Grace - Live at the Palace 2008
This concert film captures the rock band Three Days Grace performing a 2008 show at The Palace in Auburn Hills, Michigan. The setlist of over a dozen songs includes 'Animal I Have Become,' 'Just Like You,' 'I Hate Everything About You,' and 'Never Too Late.' Backstage footage of the band augments the concert materials.