Wine Masters: The Most Expensive Wine in the World
This controversial wine documentary is about Loïc Pasquet, who was sentenced to jail because he didn't follow the agricultural rules and practices of Bordeaux. Now his wines, Liber Pater, are the most expensive wines in the world: 30.000 dollars per bottle. Yet according to Loïc, Bordeaux will be dead soon.