Weird: The Al Yankovic Story
The unexaggerated true story about the greatest musician of our time. From a conventional upbringing where playing the accordion was a sin, "Weird Al" Yankovic rebels and makes his dream of changing the words to world-renowned songs come true. An instant success and sex symbol, Al lives an excessive lifestyle and pursues an infamous romance that nearly destroys him.