Britney Spears Live: The Femme Fatale Tour
Britney Spears Live: The Femme Fatale Tour is a 2011 concert special by American entertainer Britney Spears, documenting the August 13 and 14, 2011 shows of the Femme Fatale Tour. Filmed at the Air Canada Centre in Toronto, the show was shot in 2D and 3D by 3ality Digital, and premiered on Epix on November 12, 2011. BBC Worldwide attained distribution rights of the show outside the United States.