Heart - Fanatic Live From Caesar's Colosseum
Sisters Ann and Nancy Wilson, better known as Heart, celebrated the release of their 14th studio album 'Fanatic' with a very special performance at the Caesars Colosseum in Windsor, Ontario. Performing new songs and timeless hits like 'Alone', 'Dog And Butterfly', 'Crazy on You' and 'Barracuda' with brand new arrangements, this show is a must have for all fans!