The Butcher's Daughter
Charly is the editor of a fashion magazine. When her father dies she inherits the family business: a butchery, not exactly her passion in life. She’s about to sell it when Martial, who worked for her dad wants to take it over, but she is having second thoughts. These two opposite characters will have to get used to one another.