Virus Hunters
The chilling stories of the heroic experts leading the most critical scientific mission of a generation, featuring epidemiologist Christopher Golden and ABC News foreign correspondent James Longman as they embark on a journey to speak with the scientists that are connecting the dots on culture, disease and the environment to discover the patterns that cause global health crises.