100 Days My Prince
After a near assassination, Prince Lee Yul meets Hong Sim, head of a detective agency in Joseon.
Lee Yul begins a secret investigation after growing suspicious of his worsening health; Yeon Hong-sim returns to Hanyang in search of her brother.
Yul continues to investigate the attempt on his life, uncovering some hard truths; Hong-shim and Yul meet.
News of the crown prince's passing is made public; Hong-sim is delighted to learn of Won-deuk's ability to read and write.
Hong-sim's reunion with her brother doesn't go as expected; Eunuch Yang notices something off about the crown prince's dead body.