Flower Crew: Joseon Marriage Agency
A common blacksmith's son is kidnapped and selected to become the King of Joseon, but is unable to wed his childhood sweetheart, Gae-ttong, for her lowly status. He turns to Joseon's best matchmakers in request to make her into an eligible lady.