Love in the Moonlight
A crown prince falls in love with his political eunuch, who is really a woman posing as a man.
The Way to Your Heart
Ra On, still living as Sam Nom, enters the palace as a eunuch and cannot get out.
Ra On is surprised to pass the exam; the king makes crown prince Lee Yeong his regent.