1992: Berlusconi Rising
The arrest of Mario Chiesa is the spark that ignites Tangentópolis; while Italy is experiencing a political earthquake, the lives of six people are intertwined.
A suicide shakes the consciences of many of Milan's power players and forces everyone to confront their responsibilities and their political ambitions.