Cold Summer
We look at the epic story of how, in the 1990s, crime in Bari transforms into a real mafia, at the same time as the Cosa Nostra attack happens in Sicily, along with the murder of judges Giovanni Falcone and Paolo Borsellino.
Over the past six months, a crime war has erupted; Fenoglio and Pellecchia investigate its origins when a senseless shooting claims innocent lives.
The discovery of the latest victim of Bari's crime war prompts a desperate manhunt; Pellecchia and D'Angelo confront personal pasts.