90 Day Fiance: HEA Strikes Back!
Angela and Michael, Colt and Jess, Elizabeth and Andrei, and Kalani and Aseulu respond to critics.
HEA Strikes Back!: Caught in the Crossfire
Libby and Andrei explain their second wedding, and Jess and Colt share info on their Chicago trip.
Kalani and Asuelu watch the doctor's visit, and Michael reveals his experience with multiple wives.
Kalani and Asuelu prepare for the drive to California, and Colt and Debbie discuss Vanessa.
Colt and Debbie discuss their first day in Brazil, and Elizabeth and Andrei rehash old arguments.
Angela and Michael relive their market trip, and Elizabeth and Andrei recall Elizabeth's baptism.