90 Day Journey: Avery & Omar
Avery's mom expresses skepticism about Omar, and Avery panics over the lack of wedding arrangements.
Avery and Omar's wedding day arrives and Avery reveals surprise plans to her mom after the ceremony.
A lawyer shares grim news about Omar's visa, and Avery returns to Lebanon to meet Omar's family.