911 centre de crise
12 Hours Together
Dispatcher Essence Sullins and the night shift team take non-stop emergency calls from 6 p.m. to 6 a.m., including one that connects to someone in Essence's family.
Best of Luck
On her last shift at CVD, veteran 911 dispatcher Christine Mazzeo must navigate the chaos of St. Patrick's Day and say goodbye to the work family she has been with through thick and thin for over 12 years.
Trainee Matt Reinke is almost through the training program at CVD, but before he graduates, he must prove his ability to successfully navigate the night shift, the callers and his fellow dispatchers.
Supervisor Charline Polk leans on her 16 years of experience to handle crisis after crisis, but when she answers the phone to an open line and screaming in the background, she is faced with a situation that chills her the bone.
The team must piece together the puzzle of a possible kidnapping; the dispatchers are interrupted during Nancy's wedding when they hear police call out someone's been shot.
Dispatcher Melanie McCavish and the team ramp up when a barrage of shots-fired calls come in at the same time, including a call from the person who has been shot.