A Home Away
Design duo Bryan and Catherine Williamson take on their biggest project yet, renovating and operating a Queen Anne bed and breakfast in Columbus, OH.
Balancing Act
Bryan and Catherine begin their massive project to turn a 130-year-old Victorian bed and breakfast into a boutique hotel.
Welcome to Your Home Away
After shutting down for over a year, Bryan and Catherine restart their Harrison House project, beginning with the entryway and parlor.
With the build behind schedule, Bryan and Catherine divide and conquer to renovate the guest suites with their distinct styles.
Bryan and Catherine are feeling the budget crunch as they renovate renovate the lounge and powder room on the first floor.
Bryan and Catherine renovate the sunroom and rear entry addition, but they have they have to reconcile their competing visions.
After more than two years, Bryan and Catherine are close to the finish line -- if they can complete a million details before the grand opening.