A Million Little Things
They say friendship isn’t one big thing, it’s a million little things; and that’s true for a group of friends from Boston who bond under unexpected circumstances.
Gary, Rome and Eddie discover that Jon really thought of everything before his passing by planning a surprise outing for Gary’s birthday at a Bruins Fantasy Camp. However, when a grave secret is exposed, Gary’s special day takes a turn for the worse as it creates conflict for everyone in the group.
The aftermath of Eddie and Delilah’s secret takes a toll on everyone in the group, including the future of Delilah and Regina’s restaurant. Maggie and Gary’s relationship is tested when an old fling turns up, and Delilah struggles with the balance of protecting her children and keeping Jon’s memory alive.
Gary attempts to plan a romantic date with Maggie with the intentions of getting her to open up about a secret she has been hiding; Eddie begins to understand the sacrifices Katherine has made and attempts to stall Theo’s play as a grand gesture to win her back; and Rome takes steps to consult with a doctor.
Delilah grapples with her life-changing decision, Maggie and Gary babysit Theo, and Regina finds out Rome’s big secret.