Agency
A self-made executive navigates the cutthroat world of advertising to become the head of her agency.
Determined to succeed amid rampant internal politics, Go A-in competes for a chance at a promotion; Jung Jae-hun presents her with an offer.
A-in's strategic move riles up the staff at the agency; later, she makes a controversial executive decision and a risky bet.
With her job on the line, A-in must scramble when a big client faces legal trouble; she later meets Han-na, who begins working at her company.
Cho Eun-jeong approaches A-in after struggling to balance work and family life; as part of a strategic move, Ah-in offers Han-na an enticing proposal.
Han-na's first press opportunity doesn't go as planned; Eun-jeong witnesses A-in in a vulnerable moment; A-in takes on a challenging PR project.