All on the Table
Job Well Done
After a heartbreaking experience owning his own restaurant, an executive chef wants a second chance to fulfill his dream, but he needs investors.
Smoke 'Em If You Got 'Em
When Marcel's NFL dreams were dashed, he turned to barbecue to get his life on track. Now he's racing the clock to be ready for his preview dinner.
While preparing a preview dinner for investors, a San Diego chef loses his main investor and his job, endangering his wife's immigration status.